Kontakt:
Har du spørgsmål til vores service eller ønsker at være kunde hos Glad Husservice, kan du kontakte os via:
Priser:
Alle priser er i danske kroner og inkl. moms.
Betaling:
Der kan betales med mobilPay eller med bankoverførsel. Fakturaer sendes til den oplyste e-mailadresse. Betalingen skal ske senest 8 dage efter modtagelsen af fakturaen, med mindre andet er aftalt.Der opkræves et rykkergebyr på DKK 100,- ved overskridelse afbetalingsfristen.
Abonnement:
Hvis du vælger at tegne et abonnement hos os, pudser vi dine vinduer/ udfører rengøring af din bolig med fast interval, som du selv bestemmer. Vi giver besked 3 dage før kommende leveringsdato.Du kan til enhver tid opsige dit abonnement, da der ingen binding er.
Aflysning / hvis vi kører forgæves:
Afbestilling eller flytning af bestilling kan ske op til 24 timer før den planlagte leveringsdato. Ved senere afbestilling eller flytning af bestilling opkræves der et gebyr på DKK 250,- inkl moms.
Vi forbeholder os retten til at aflyse på leveringsdatoen. Årsagen til aflysningen skyldes typisk: sygdom, vejrforhold eller problemer med bilen.
Hvis vi kører forgæves fx hvis der ikke er adgang til boligen, fordi der ikke er nogen hjemme, faktureres du for 50% af bestillingsprisen. Dette skyldes, at en anden kunde kunne have fået tiden, brug af tid på at køre til din adresse samt driftomkostninger.
(Handelsbetingelser for rengøring er beskrevet længere nede på siden)
Prisjustering:
Vi forbeholder os retten til at ændre på den aftalte pris, hvis der registreres noget uforudset ved boligen, så arbejdet tager længere tid end forventet. Eks hvis vinduerne er meget snavsede, flere antal vinduer end antaget ved bestillingen, eller hvis der kræves en afrensning for at få fx større klistermærker af og klister derfra, større mængder af kalk, malingrester mv.
Hvis du på forhånd ved, at vinduerne kræver en større afrensning eller er meget snavsede så kontakt os, så vi kan aftale en pris.
Inden vinduespudsning:
Det er vigtigt, at vindueskarmene er ryddet, inden arbejdet påbegyndes. Vinduerne skal ligeledes være tilgængelige, dvs. at der skal være ca. 1 meter fri plads omkring vinduet, både inden- og udendørs.
Hvis vinduespudseren skal rydde vinduet eller fjerne ting omkring vinduet, tager vi ikke ansvar for eventuelle skader, der måtte ske i forbindelse hermed.
Det er næsten umuligt ikke at dryppe sæbevand, så hvis gulve/områder ikke kan tåle dette, er det dit ansvar at sørge for afdækning. Dog vil vi gøre vores bedste for at tørre ordentligt op efter os.
Det er ligeledes dit ansvar, at vinduer og døre kan åbnes og lukkes problemfrit, samt at vindueskarme, rammer, køkkenborde, radiatorer og lignende er i en rimelig stand, så de kan holde til at vinduespudseren lægger sin vægt herpå, da dette ofte er nødvendigt.
Kontakt os hvis der er noget, som vinduespudseren skal være særlig opmærksom på for at undgå skader fx skrøbelige vindueskarme eller vinduer der er svære at åbne. Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, vindueskarme, døre, køkkenborde, løsrevne radiatorer og lignende som følge af dårlig stand.
Altaner / Tagterrasser
Vinduespudseren skal af sikkerhedsmæssige årsager have mulighed for tilgang til altaner og tagterrasser gennem lejligheden/huset, ellers kan vinduer inde på altan/tagterrasse ikke pudses.
Vinduespudsernes sikkerhed:
Hvis vinduespudseren vurderer, at det ikke er forsvarligt af hensyn til egen sikkerhed, forbeholder vi os retten til at springe vinduet over.
Skader og ridser:
Er uheldet ude, og der opstår en skade i forbindelse med vinduespudsningen, skal du kontakte os hurtigst muligt og inden for 24 timer efter leveringsdatoen. Vigtigt at du læser afsnittet “Inden vinduespudsning”, da vi blandt andet fraskriver os ethvert ansvar for skader på vindueskarme, døre, vinduer, køkkenborde, løsrevne radiatorer og lignende som følge af dårlig stand.Opdager vinduespudseren selv, at der er sket en skade, informerer vi dig om det hurtigst muligt. Bemærk at langt de fleste vinduer er let ridsede pga. slid mv. Disse ridser ses oftes først, når vinduerne er nypudsede, og især når solen står på og skyldes derfor ikke vinduespudsningen. Vi påtager os kun ansvaret for ridser, hvis det kan dokumenteres, at den/de ikke var der før påbegyndt vinduespudsning.
Reklamation:
Din tilfredshed betyder meget for os, så hvis vi ikke har levet op til dine forventninger, beder vi dig om at kontakte os hurtigst muligt og inden for 24 timer efter leveringsdatoen, gerne med billeddokumentation. Herefter sørger vi for at udbedre fejlen til din tilfredshed.
————————————————————————————————-
Inden rengøringen:
Tilkøb af tillægsydelserne:
Ønskes der tilkøb af tillægsydelser, skal der gives besked til os ved bestillingen af standard rengøringen. Er du abonnementskunde skal vi have besked inden leveringsdatoen for standard rengøringen.
Tillægsydelserne:
Prisjustering:
Vi forbeholder os retten til at ændre på den aftalte pris, hvis arbejdet tager længere tid end forventet ved bestillingen fx hvis der skal ryddes op, for at rengøringen kan udføres, eller hvis boligen er større end forventet.
Reklamation og skader:
Hvis du ikke er tilfreds med rengøringen, har du mulighed for at klage over rengøringen inden for 24 timer efter leveringsdatoen, så finder vi en løsning til din tilfredshed. Er der sket en skade, vil du blive oplyst herom, ellers skal du kontakte os inden for 24 timer efter leveringsdatoen samt sende billeddokumentation.
Personlivspolitik
Dataansvarlig:
Glad Husservice APS
E-mail: kontakt@gladhusservice.dk
Telefonnummer: 50658185
CVR-nr: 44891190
Når du besøger vores hjemmeside, så anvender vi cookies, så hjemmesiden kan fungere, hvilket du kan læse mere om i vores cookiepolitik (se længere nede på siden)
Personoplysninger som vi har brug for:
Hvis du ønsker en ydelse fra Glad Husservice har vi brug for følgende personoplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.
Hvorfor vi har brug for personoplysningerne:
Da vi er en servicevirksomhed, som leverer service på din adresse, er behandlingen af navn og adresse nødvendig for at kunne levere vores service. E-mailadresse anvendes til at sende fakturaer til og ordrebekræftelse samt til kommunikation.
Samtykke og hvilke oplysninger vi behandler:
Er du ikke kunde hos os, men har spørgsmål til vores hjemmeside, ønsker at købe vores service eller høre mere om vores service kan du kontakte os via:
•Kontaktformular
•Telefon
•E-mail.
Anvender du en af disse kontaktmuligheder samtykker du samtidigt til, at vi må gemme samt behandle dine personoplysninger, så vi kan indgå i en dialog med dig.
Vælger du at blive kunde hos os samtykker du til, at vi må gemme samt behandle følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, ydelse, pris, betalingsform og særlige aftaler.
Hvem vi videregiver personoplysningerne til:
Da vi har behov for at have et planlægningsprogram samt et regnskabsprogram, registreres personoplysninger, som er nødvendige for optimal betjening af disse programmer.
Til vores rengøringsservice samarbejder vi med en underleverandør, hvorved navn, adresse og telefonnummer videregives til underleverandøren.
Som udgangspunkt benytter vi kun databehandlere i EU/EØS eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Hvornår personoplysningerne slettes:
Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring. Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse, e-mail, pris og ydelsesbeskrivelse.
Vi opbevarer jf. bogføringsloven regnskabsbilagene i minimum 5 år efter at indeværende regnskabsår er afsluttet.
Personoplysninger, der ikke tilhører regnskabsbilagene, gemmes, indtil vi modtager besked om, at de skal slettes, dog max i 5 år.
Dine rettigheder:
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.
Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, og hvis du mener, at oplysningerne er ukorrekte, har du ret til at få dem rettet. Du har også ret til dataportabilitet og indsigelse samt ret til at få slettet dine personoplysninger.
Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder eller har spørgsmål så kontakt os på E-mailadressen: kontakt@gladhusservice.dk
Cookiepolitik:
Dette website anvender cookies til analyse af vores websites-trafik og til at tilpasse vores indhold og annoncer. Vi deler også oplysninger om din brug af vores website med vores analyse- og annonceringspartner.
Hvad er cookies?
Cookies er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil eller tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies hjælper også med at få hjemmesiden til at fungere og give en bedre brugeroplevelse.
Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks virus. Cookies sletter sig selv efter et stykke tid, men de fornyes under hvert besøg.
Sletning af cookies:
Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering
Hvis du sletter eller blokerer cookies vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere, at hjemmesiden ikke fungerer optimalt.
Hvilke cookies vi bruger,og hvorfor vi bruger dem:
Udover førstepartscookies fx nødvendige cookies anvender vi også cookies fra tredjepartnere i form af Google Analytics og Facebook Pixel som statistikværktøj på hjemmesiden. Disse cookies anvender vi for at kunne optimere hjemmesiden, brugervenlighed og styrke effektiviteten af hjemmesiden. Google Analytics måler antallet af besøgende på vores hjemmeside, genererer data og statistik om brugeradfærden. Facebook Pixel måler effektiviteten via Facebook annoncer.
Vores serviceområde omfatter hele Nordsjælland, inklusive Gentofte, Hillerød, Espergærde, Lyngby og Hørsholm, hvor vi har faste dage i hver by. Når du booker en vinduespudsning eller rengøring hos os, kan du være sikker på, at vi overholder den aftalte tid.