Du kontakter os enten på mail, besked eller telefon. I henvendelsen beskriver du, om poleringen skal foretages ud- og indvendigt, antal og størrelse af vinduer, type af bolig samt adresse.
Inden for 24 timer besvarer vi din henvendelse. Ud fra de angivne oplysninger, vender vi tilbage med en pris på opgaven. Når denne pris accepteres, vælger du blot den dato og tidspunkt, hvor vi kommer og polerer dine vinduer.
Kvaliteten af hver polering er vores topprioritet. Derfor ankommer vi ALTID med vedligeholdt udstyr. Det betyder, at efter hver opgave renses al grej, gummi udskiftes, nyvaskede fiberklude tages i brug og vores svanemærkede opblanding laves på ny.
Selve vinduespoleringen påbegyndes. Processen foregår ved, at vinduet indvaskes første gang. Dette medfører at malepletter, fugleklatter og andet indgroet snavs let kan fjernes med vores glasskraber. Når dette er gjort, indvaskes vinduet endnu en gang grundigt, hvorefter alt vandet afpudses med vores gummiskraber. Afslutningsvis aftørres alle rammer og karme med friske fiberklude. Alt dette gøres selvfølgelig med demineraliseret vand, hvilket forhindrer forkalkning. Efter hver polering tages en gennemgang af samtlige vinduer, hvor eventuelle finjusteringer foretages.
Efter godkendt resultat kan betalingen let afvikles via MobilePay, bankoverførsel eller kontant alt efter dit ønske.
Vi siger tusinde tak for at du har valgt os, og håber selvfølgelig at vi kan sige på gensyn.
Vi påtager os ikke ansvaret for eventuelle skader under besøget.
Vores serviceområde omfatter hele Nordsjælland, inklusive Gentofte, Hillerød, Espergærde, Lyngby og Hørsholm, hvor vi har faste dage i hver by. Når du booker en vinduespudsning, fliserens eller algebehandling hos os, kan du være sikker på, at vi overholder den aftalte tid.
Copyright © 2023 | Glad Husservice
Privatlivspolitik